Voorbereidingen in volle gang - Reisverslag uit Sambeek, Nederland van Marjo Miek - WaarBenJij.nu Voorbereidingen in volle gang - Reisverslag uit Sambeek, Nederland van Marjo Miek - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen in volle gang

Door: MA

Blijf op de hoogte en volg Marjo

18 Oktober 2018 | Nederland, Sambeek

Afgelopen week druk bezig geweest om het digitale gedeelte van de visumaanvraag goed ingevuld te krijgen. Alles moeten ze van je weten: zelfs van je ouders en van je werkgever vragen ze het hemd van het lijf. Na 3 keer alles van voor af aan ingevuld te hebben de formulieren uitgeprint en ondertekend. Toen kregen we van de reisorganisatie te horen dat de vluchten zijn veranderd (oa andere luchthavens in India). En voor de 4e keer konden we de formulieren opnieuw invullen, weer pasfoto's plakken en ondertekenen.

Vandaag 18 okt Samen met een extra declaratieformulier en 2 extra zelfgemaakte pasfoto's naar den Haag gereden. Daar alles ingeleverd + vingerafdrukken en een irisscan van de ogen gemaakt. Na de rekening van 263,- betaald te hebben is het nu nog 6 werkdagen afwachten voordat we zeker weten of het Visum wordt toegekend.

Op de terugweg van den Haag, Het nieuwe winkelcentrum in Nieuwegein bezocht. En na een heerlijke rijsttafel op naar de kennismaking bijeenkomst voor alle (aanwezige) deelnemers van deze reis (travel2explore). Om 23:00 uur helemaal uitgeteld weer thuis. Totaal 360km gereden.
Eigenlijk moeten we de tocht naar den Haag nog een keer herhalen maar gelukkig konden we het voor elkaar krijgen dat de paspoorten+ Visums straks aangetekend naar Sambeek worden verzonden.

O ja, deze week hebben we ook al de inentingen laten zetten. Gelukkig maar 1 dag last gehad van behoorlijk zware armen.

Je moet er wat voor over hebben....
Nog even dan is het zover.
Hebben er zin in.

Hier komen de foto's: https://photos.app.goo.gl/p6yBX5aLiqzWjwCw7

• 18 Oktober 2018 - 22:23

William En Oona :

Wat een gedoe allemaal, ik heb alleen maar last van mijn rechterarm (van de gokkast

• 19 Oktober 2018 - 03:37

Ferdy En Petra:

En nu maar hopen dat de goedkeur komt!
    William en Oona nog een fijne vakantie en veel geluk met die rechterarm!

• 19 Oktober 2018 - 16:57

Berry Bronkhorst:

we zijn net terug van een busreis naar Berlijn en lezen jouw bericht. sterkte met de wachttijd en alle veranderingen, en hopelijk komt alles voor elkaar en wij zien graag hoe het verder gaat

• 20 Oktober 2018 - 20:09

Wim Arts:

Hallo die wereldreizigers,

Dit kun je onderhand wel stellen want dit is niet de eerste keer dat je zo'n verre reis maakt.
    Ik denk hier bv aan Zuid-Africa - America - China en Indonesie .....
    Allemaal vliegreizen waar je zomaar niet even met de brommer naar toe gaat gaat.
    Dit kost een heleboel voorbereiding en daar zit ju nu midden in.
    Maar dan begint ook het serieuse werk en het wordt steeds boeiender, denk ik.
    Hopelijk wordt het een mooie motorreisvakantie naar en door INDIA en ik denk dat je weer met vele
    herinneringen thuiskomt al dan niet vergezeld van prachtig beeldmateriaal , zoals we al jaren
    van jullie gewend zijn.

Hou je recht want nu beging het grote genieten...!!!

Marjo en Annemieke een pracht vakantie gewenst met oneindig veel spannende zaken, en natuurlijk
    de schitterende natuur, waarvan er in India heel veel te zien is. Het gaat jullie voortvarend .
    let goed op elkaar en het is zo weer december...!
    Wim en Anny Arts - Boxmeer

• 26 Oktober 2018 - 14:04

Marjo Miek:

De Visums zijn inmiddels goedgekeurd en paspoorten zijn ook weer terug in Sambeek. Dat is dan alvast geregeld en zal ons op het vliegveld in Dehli een stuk minder rompslomp geven.

M&A

• 26 Oktober 2018 - 19:56

Hans:

Visums binnen, dat is mooi, kunnen jullie weer verder met de echt nuttige voorbereidingen.

• 27 Oktober 2018 - 05:49

Ria:

Hallo Marjo en Mieke ik wens jullie een hele goede reis, en ben benieuwd naar de verhalen

• 16 November 2018 - 07:49

Anny:

.......Ooh, fijn om te horen dat alles goed geregeld is, nu maar hopen dat de trein jullie niet in de steek laat.
    Nogmaals wensen wij jullie een goede reis, vlucht en een onvergetelijke vakantie.
    Heel veel liefs en dikke knuffels voor jullie van ons:
    Pa Wim & Ma Anny
    Doeiiiiiiiiiiiiiii

• 18 November 2018 - 16:14

Martien:

Marjo en Mieke ik wens jullie een goede reis en veel avontuur en plezier.
    Oom Martien