dag 4 Phoenix-Safford 266ml - Reisverslag uit Safford, Verenigde Staten van Marjo Miek - WaarBenJij.nu dag 4 Phoenix-Safford 266ml - Reisverslag uit Safford, Verenigde Staten van Marjo Miek - WaarBenJij.nu

dag 4 Phoenix-Safford 266ml

Door: Marjo

Blijf op de hoogte en volg Marjo

15 Juni 2016 | Verenigde Staten, Safford

di 14-6
We zitten inmiddels in de staat Arizona. Dat betekent dat we geen helm op hoeven en daar maken we regelmatig dankbaar gebruik van. Bij deze temperaturen is dat zalig. Wel raar als dan de sheriff in zijn auto langs komt rijden. Omdat het vandaag weer erg warm wordt (ruim 40grC) er in het hotel geen ontbijt is te krijgen vertrekken we al om 7:00uur. Ontbijten doen we onderweg bij Saloon/restaurant. We krijgen spek met eitjes; heerlijk. De ontbijtjes in de hotels vallen ons een beetje tegen. Andreas de Duitser neemt een bord warm vlees; niet normaal. Als we verder rijden zijn er werkzaamheden en moeten we zo’n 90ml omrijden. 1 Mile is 1,6km (net als in Engeland, Rene)!
De Harley begint inmiddels te wennen en gaat goed door de bochtige bergen. Toch gaat er niets boven een Wing (Ria)! Onderweg bezoeken we een groot stuwdam en om omstreeks 16:00uur zijn we bij het prachtige hotelcomplex in Safford (Arizona). Trouwens in Arizona hoef je geen nummerplaat aan de voorzijde van je auto. Ook aan de achterzijde hebben sommige geen plaat. Het is nl niet verplicht hier. Onderweg zien we veel armoede; veel mensen wonen in de woestijn in een caravan met een of meerdere palmbomen als beschutting. Ik zou hier voor geen geld willen wonen.
Voor het hotel wordt zoals iedere dag aan het eind van de rit de koelbox uit de volgauto geschoven. Met de hele groep (met erg leuke mensen) drinken we gezamenlijk een biertje. Joost onze reisleider regelt inmiddels de kamers.
Als we enkele heerlijke koele Budweiser biertjes naar binnen hebben gewerkt is Joost terug met de sleutels van de kamers. Lekker opfrissen en we zijn weer klaar voor de avond.
Vandaag gereden: 266ml (425km).

• 15 Juni 2016 - 09:59

Paul:

Geniet ervan

• 15 Juni 2016 - 17:43

Hansies:

Vanuit Noorwegen bergen een hemels brede groet over de oceaan. Wij hebben het hier prachtig naar onze zin en genieten van de bergen de sneeuw en het weer.
    En hoe rijdt de Harley in verhouding tot de Honda ?
    Succes en tot snel hansies

Hansies:

Hoi Mieke hoe is het met nu met de beentjes. Is het niet afzien met de 40 graden gelukkig hoefde je geen helm meer op. Stuur nog wat meer sekse foto's is toch mogelijk met die temperaturen groet hansies

• 16 Juni 2016 - 11:52

Peter Hendriks:

Hallo Marjo en Annemieke.

Fijn om te horen dat jullie het zo goed naar de zin hebben.
    Een dezer dagen moet de mais gespoten worden, maar de poort is gesloten. Neem eventjes contact met mij op.

Groetjes van de poesjes, aardbeien zijn lekker.
    Geniet van jullie vakantie, groetjes uit sambeek.

Dolly,Fientje en Pluisje.

• 20 Juni 2016 - 21:45

Rene Liem Appeltje ;-):

engelse mijl = amerikaanse mijl.....das helder ;-)
    mooie foto's gezien op jullie site , mooi man !!!