Even voorstellen: Hans en Sies - Reisverslag uit Gennep, Nederland van Marjo Miek - WaarBenJij.nu Even voorstellen: Hans en Sies - Reisverslag uit Gennep, Nederland van Marjo Miek - WaarBenJij.nu

Even voorstellen: Hans en Sies

Door: Hansies

Blijf op de hoogte en volg Marjo

10 Juni 2015 | Nederland, Gennep

Na al dat proef draaien en de proef pakketten gaan we morgen voor het echte werk.
Donderdag heeft Sies haar laatste werkdag, en gaan we de motor bepakken.
We hebben al de adviezen van iedereen te harte genomen, en nu maar kijken of alles op en om en aan de Varadero blijft hangen.
Spannend, want al hebben we dan proef gepakt, we willen toch alles meenemen op reis.
In onze camper is dat nooit geen probleem, maar de motor is toch in vergelijking met de camper een beperking.
Maar we gaan ervoor en hebben er ontzettend veel zin in om samen met Marjo en Mieke deze reis te maken.
We hopen dan ook dat wij een leuke bijdrage kunnen leveren aan deze site, en dat het veel lees plezier geeft.
Voor alle volgers, die we nog niet kennen. Wij zijn Hans en Sies beide werkzaam in de geestelijke gehandicapten zorg.
Woonachtig aan de goeie kant van de Maas in Gennep. Hans heeft al 5 jaar zijn rijbewijs en rijd al deze jaren een Honda Varadero.
Samen met Sies hebben we veel plezier in het rijden van de Motor.
Vandaar ook dat we uitdaging aangaan om aan de andere kant van de weg te rijden en een motor vakantie nemen in Ierland.
Zo voor ons is de spits eraf, tot schrijfs

• 10 Juni 2015 - 22:26

Marjo Miek:

Iedereen bedankt voor de leuke vakantiewensen.
    Ben en Brigitte, jullie ook heel veel plezier in Zwitserland.
    Ferdy en Petra; Wel iets anders als all incl. Maar de ontbijtjes in Ierland en Gbr zijn ook vaak niet misselijk!
    Dirk en Leny, Ik heb nu alvast maar een bacootje genomen op de reis. Jammer dat het er voor jullie niet meer in zit met de motor op reis te gaan. Maar wat jullie gezien hebben nemen ze jullie niet meer af.
    Hansies, mooi geschreven hoor. De zumo is gereed: routes en muziek staan erop. Tot zaterdagmorgen.
    Rene, ook tot zaterdag bij jou in Beverwijk. de laatste stop alvorens we de veerboot op gaan.

Groetjes M&M

• 10 Juni 2015 - 22:49

Frans Welles:

Hans, Sies, Marjo en Mieke een fijne vakantie.!

Hans aan de verkeerde kant rijden lukt jouw ook.

Heel veel plezier op de twee wielers.

Frans

• 11 Juni 2015 - 12:35

Benedikte:

veel plezier goede reis ik werk wel lekker hahaha. spookrijders hihihi

• 11 Juni 2015 - 14:06

Ome Martien:

Hallo vakantie gangers is het al weer zo ver,ik wens jullie een heel fijne reis en mooi weer.
    Oom Martien

• 11 Juni 2015 - 16:59

Francine En Wim:

Mieke, Marjo, Sies, en Hans Wij wensen jullie een fijne vakantie en
    veilige kilometers en gezondheid.

• 12 Juni 2015 - 11:07

Twannie:

Hey motormuizen,

Geniet ervan!

Groetjes,

• 13 Juni 2015 - 00:35

Ma Anny & Pa Wim:

Marjo, Mieke, Hans en Sies,

Wij wensen jullie een bijzondere fijne vakantie, met mooi weer en veilige KM.

Lieve groeten van ons:
    Ma Anny en Pa Wim.
    Doeiiiiiiiiiii

• 13 Juni 2015 - 10:58

Appeltje :

Zojuist geplaatst | Door: appeltje ;-)

Marjo, Mieke , Hans , Sies ;-)

Ik ben al in Beverwijk hoor.
    Het regent hier :-( maar bakske leut en bakske thee staan klaar ! en een lekker sjokoladekoekje ook ;-)
    heb jullie net ff gebeld maar in neem aan dat jullie onderweg zijn ...............

tot straks !

René Liem