De voorbereiding alweer in volle gang - Reisverslag uit Sambeek, Nederland van Marjo Miek - WaarBenJij.nu De voorbereiding alweer in volle gang - Reisverslag uit Sambeek, Nederland van Marjo Miek - WaarBenJij.nu

De voorbereiding alweer in volle gang

Blijf op de hoogte en volg Marjo

28 Juli 2012 | Nederland, Sambeek

De voorbereidingen voor onze volgende reis zijn in volle gang. De route voor de Garmin Zumo is gemaakt. Nog een kleine 3 weekjes en dan is het weer zover. Met onze vaste reiskameraden Dirk en Leny gaan we er hopelijk weer een mooie reis van maken. Het zal een spannende reis worden met in totaal 15 verschillende landen en 17 grensovergangen. Vooral die grensovergangen rondom Servië zullen leuk worden. Hier zijn de ambtenaren nog meer corrupt als bij ons en moet je vaak vele stempels bij verschillende loketjes ophalen en voor die stempels vragen ze natuurlijk een vrijwillige verplichte vergoeding !

De geplande route is als volgt: NL, Duitsland, Oosterijk, Slovenië, Kroatië, Bosnië & H, Montenegro en Albanië naar Griekenland.

Terug via Macedonië, Bulgarije, Servie, Roemenië, Hongarije, Oosterijk, Tsjechië, Duitsland en NL.

Zo’n 6500-7000 km uit en thuis.

Veel leesplezier gewenst van: Marjo & Annemieke, Dirk en Leny

• 29 Juli 2012 - 00:13

Hans:

Wat een reis zeg, en hoe lang gaan jullie er over doen ? veel plezier hoor

• 29 Juli 2012 - 08:07

Cor:

Dat word een flinke tour , maar met die brummerkes van jullie gaat dat vast wel lukken . Een ding is zeker : je zult ons onderweg niet tegenkomen !!

• 29 Juli 2012 - 09:40

Rob.:

Ik ga jullie weer volgen

• 29 Juli 2012 - 10:04

29-07-2012:

Hoi marjo en Annemiek,

Lijkt een fantastische uitdaging te worden en natuurlijk een mooie reis.

Weet je wat ik leuk zou vinden om dan uit ieder land een kaartje te ontvangen.

Groetjes Anja

• 29 Juli 2012 - 10:49

Hallo Marjo En Mieke :

De reis die wij in zuid afrika gemaakt hebben is er niks bij.

Wij wensen jullie een geweldige reis toe
    en een goede thuis komst
    groet
    Francine en Wim

• 30 Juli 2012 - 18:21

Sjaak En Lucienne:

we gaan jullie op de voet volgen, zijn zelf net terug van een reis naar faro portugal, via de kust van frankrijk spanje en portugal. Was totaal 6200 km.

Veel plezier, veel schrijven dan kunnen wij er ook van genieten.

• 02 Augustus 2012 - 00:03

Marjo & Mieke:

Zo juist jullie reisschema bekeken, het is een hele onderneming.
    We zijn nu alweer benieuwd naar al die foto's en filmpjes.
    Maak er samen met Lenie & Dirk iets moois van..!!
    Een goede reis en een goede thuis komst.
    Hartelijke groet: Pap & Mam Arts

• 06 Augustus 2012 - 07:22

Cor & Sjan:

Hallo Marjo & Mieke,

We zijn zojuist terug van een maandje Balkan en uiteraard weer goed genoten. We hebben dus wel een idee wat jullie mogen verwachten. Het is een schitterende route die jullie hebben gekozen en we zijn erg benieuwd naar jullie verslagen. We zullen jullie dagelijks volgen.

Heel veel succes, fun en blijf alert op het verkeer. Het is geen Nederland !!!

Zien jullie later,
    Cor & Sjan

• 06 Augustus 2012 - 20:22

Harrie / Mettie Posthumus ( Oldekerk.) Groningen:

He hallo Mario en Mieke veel plezier en een heel goede reis toegewenst hou
    het heel en geniet er vooral van ik lees je reisverslgen wel groetjes.

• 16 Augustus 2012 - 13:07

Jis, Luuk, Jessica En Twan:

Hoi Marjo en Mieke,

Nog twee nachtjes slapen...!
    Ga er maar weer flink van genieten!
    Maar doe rustig aan!
    Wij zullen jullie dagelijks volgen.

Groetjes!

• 16 Augustus 2012 - 14:00

Berny:

Ik reageer op deze site voor onze oom en tante die met jullie deze trip gaan maken. Het word een lange maar boeiende reis. Jullie zijn echte wereldreizigers zoveel landen jullie gaan doorkruisen. Wij wensen jullie een hele goede reis met heel veel mooie en leuke momenten. Ome Dick en tante Lenie we gaan de reis volgen en wachten op de verhalen en mooie foto's. Heel veel plezier.

groeten van Gerard en Berny

• 18 Augustus 2012 - 08:21

Herman En José:

Heel veel plezier met deze jumbo reis...